Pan Pikto dla Chochołowskich Term
Chochołowskie Termy z początkiem listopada powierzyły działania z zakresu public relations katowickiej agencji Pan Pikto. W ramach kontraktu firma będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami i blogosferą, obsługę mediów społecznościowych, content marketing oraz kreację działań eventowych i marketingowych. Umowa przewiduje obsługę do końca 2017.
2016-11-08, 09:04

To już trzeci obiekt o charakterze aquaparkowym w portfolio agencji. Pan Pikto niejednokrotnie gościł już na Podhalu, współpracując wcześniej m.in. z marką Bania (hotel, terma, ośrodek narciarski) czy Tatrzańskim Parkiem Narodowym.

Chochołowskie Termy działające na pograniczu Chochołowa i Witowa zostały otwarte
1 czerwca 2016 roku. Baseny wypełnione są wodą o właściwościach leczniczych i terapeutycznych wydobywaną z głębokości prawie 4000 m z najzasobniejszego ujęcia w regionie. Łączna powierzchnia lustra wody to 3000 m2. Obiekt dysponuje największym saunarium na Podhalu (w tym przeszkoloną sauną z widokiem na Tatry), SPA, strefą malucha i salami konferencyjnymi. Posiada także pierwszy w Polsce basen pływacki wypełniony wodą termalną.

Więcej informacji udziela:

Łukasz Jurkiewicz (lukasz@panpikto.pl) GSM 695 471 000

KONTAKT / AUTOR
Łukasz Jurkiewicz
pan dyrektor
Agencja PR Pan Pikto
695-471-000
ZAŁĄCZNIKI
cht-1.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.