Pan Pikto dla Chochołowskich Term
Chochołowskie Termy z początkiem listopada powierzyły działania z zakresu public relations katowickiej agencji Pan Pikto. W ramach kontraktu firma będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami i blogosferą, obsługę mediów społecznościowych, content marketing oraz kreację działań eventowych i marketingowych. Umowa przewiduje obsługę do końca 2017.
2016-11-08, 09:04

To już trzeci obiekt o charakterze aquaparkowym w portfolio agencji. Pan Pikto niejednokrotnie gościł już na Podhalu, współpracując wcześniej m.in. z marką Bania (hotel, terma, ośrodek narciarski) czy Tatrzańskim Parkiem Narodowym.

Chochołowskie Termy działające na pograniczu Chochołowa i Witowa zostały otwarte
1 czerwca 2016 roku. Baseny wypełnione są wodą o właściwościach leczniczych i terapeutycznych wydobywaną z głębokości prawie 4000 m z najzasobniejszego ujęcia w regionie. Łączna powierzchnia lustra wody to 3000 m2. Obiekt dysponuje największym saunarium na Podhalu (w tym przeszkoloną sauną z widokiem na Tatry), SPA, strefą malucha i salami konferencyjnymi. Posiada także pierwszy w Polsce basen pływacki wypełniony wodą termalną.

Więcej informacji udziela:

Łukasz Jurkiewicz (lukasz@panpikto.pl) GSM 695 471 000

KONTAKT / AUTOR
Łukasz Jurkiewicz
pan dyrektor
Agencja PR Pan Pikto
695-471-000
ZAŁĄCZNIKI
cht-1.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy